برندینگ و هویت بخشی پروژه های ساختمانی

علیرغم آنکه صنعت ساختمان یکی از بنیادی ترین زیرساخت های اقتصاد است، اما در بخش هایی از مدیریت زنجیره تأمین خود دچار گرفتاری هایی است که بیش از آنچه به محیط بیرونی مربوط باشد، ناشی از عقب ماندگی درونی خود است. این نوع گرفتاری های بیشتر در حوزه مدیریت بازار آن خود را نشان می دهد.

از قضا در شاخه های دیگر صنعت، همانند صنعت غذا و صنایع مرتبط با محصولات و خدمات FMCG این بخش دارای رشد همگن و مطلوبی بوده است، اما در صنعت ساختمان، این مهم به درجه ای بلوغ و شکوفایی نرسیده و همتراز با دیگر شئون آن رشد نکرده است. در این بخش به ارائه مقالات پیرامون گروه آپان | برندینگ و هویت بخشی تخصصی مجتمع های مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری می پردازیم.

محدودیت های نماسازی و برندینگ ساختمان | جلسات هم اندیشی | گروه طاها

محدودیت های نماسازی و برندینگ ساختمان | جلسات هم اندیشی | گروه طاها

هشتمین هم اندیشی آپان برگزار می شود: ️ *محدودیتهای نماسازی و برندینگ ساختمان* با اجرای: دکتر امین نعیم آبادی مهندس عمران و رئیس هیئت مدیره گروه آپان دکتر امیر افشین رییسی نژاد معمار، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران دکتر احمد پاکزاد شهرساز، مدیر عامل گروه آپان مهندس علي نبي يي معمار، عضو كميته نما نظام مهندسی استان تهران *چهارشنبه 1400.12.04 ساعت 19 برگزار شد. صفحه اینستاگرام آپان به نشانی: apangroup.co @
هم اندیشی15: اعتماد عمومی و برندینگ ساختمان | جلسات هم اندیشی | گروه طاها

هم اندیشی15: اعتماد عمومی و برندینگ ساختمان | جلسات هم اندیشی | گروه طاها

پانزدهمین هماندیشی آپان با موضوع:اعتماد عمومی و برندینگ ساختمان میزبان: جناب آقای دکتر امین نعیم آبادی/ رئیس هیأت مدیره گروه آپان مهمان: جناب آقای دکتر حمید شکری خانقاه/ رئیس گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه توسعه سواد رسانه ای یونسکو در ایران ⭕چهارشنبه 1401.04.08 ⭕ساعت 19در صفحه اینستاگرام آپان
مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان | جلسات هم اندیشی | گروه طاها

مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان | جلسات هم اندیشی | گروه طاها

دهمین هماندیشی آپان برگزار می شود.با موضوع: ◀️مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان (به مناسبت روز ملی روابط عمومی) مهمان این جلسه:آقای دکتر سعید فیلسوفیان، مدیر روابط عمومی میدکو ، مجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان 🔴چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 🔴ساعت 19 ◀️به صورت لایو اینستاگرامی
بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401 | گروه طاها

بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401 | گروه طاها

نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401برگزار شد.مهمان این جلسه:آقای دکتر حمید رضا شیرزاد، معاون گروه سرمایه گذاری مسکن مجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان 🔴چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 🔴ساعت 19 ◀️به صورت لایو اینستاگرامی
ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان | گروه طاها

ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان | گروه طاها

صنعت ساختمان ایران علیرغم درگیری‏های متنوع و متعددی که برای تدوام چرخه تولید و  بقاء خود دارد، اما به طور مطلوب از فرآیندهای پشتیبان نظیر برندسازی استفاده نمی‏کند. در واقع فعالان صنعت ساختمان، به واسطه عدم ادراک صحیح از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های برندسازی در کاهش اثرات سوء بحران‏ها، از توان پیشگیرانه آن جهت تهدیدات آتی و زمینه‏ سازی برند برای استفاده بهینه از فرصت‏ها، استفاده نمی‏کنند. از این جهت می‏توان گفت برندسازی همان حلقه مفقوده در صنعت ساختمان است که از آن محرومند.
باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران | گروه طاها

باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران | گروه طاها

هفتمین نشست از هم اندیشی های گروه آپان بیستم بهمن ماه 1400 با موضوع باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران برگزار گردید. اجرای این هم اندیشی را دکتر امین نعیم آبادی بر عهده داشته و میهمان برنامه دکتر احمد پاکزاد مدیر عامل شرکت ایزد آبان پارسه (گروه آپان) و مدیر باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران بودند. در این نشست به ابعاد مختلف ضرورت های تشکیل باشگاه و شیوه نامه عضویت در باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران پرداخته شد.
تأثیر برند شخصی در اعتبار برند ساختمان | گروه طاها

تأثیر برند شخصی در اعتبار برند ساختمان | گروه طاها

پنجمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: تأثیر برند شخصی در اعتبار برند ساختمان با حضور: امیر حسین نوری پور مدیر توسعه بازار گروه ساختمانی معلم ، رضا شفیعی فعال حوزه برندینگ صنعتی ، دکتر عاطفه پرسابی مدیرعامل مؤسسه مطالعات مدیریت فرآیند دهم با اجرای: دکتر احمد پاکزاد چهارشنبه 1400.10.29 ساعت 19برگزار شد.
جایگاه برندسازی در مطالعات امکان سنجی پروژه های ساختمانی | گروه طاها

جایگاه برندسازی در مطالعات امکان سنجی پروژه های ساختمانی | گروه طاها

چهارمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: جایگاه برندسازی در مطالعات امکان سنجی پروژه های ساختمانی با حضور: دکتر احمد هادی زاده، معاون سرمایه ‏گذاری و فروش شرکت توسعه ابنیه حافظ ، دکتر سید مهام الدین طباطبایی مدرس دانشگاه کارلتون کانادا و فعال صنعت ساختمان ، اميرحسين نوري پور، مدير توسعه بازار گروه ساختماني معلم با اجرای:دکتر امین نعیم آبادی چهارشنبه 1400.10.22 ساعت 19 برگزار گردید.
"در صنعت ساخت و ساز ترکیه مشکل برند، تبلیغات و فروش وجود دارد" | گروه طاها

"در صنعت ساخت و ساز ترکیه مشکل برند، تبلیغات و فروش وجود دارد" | گروه طاها

مصطفی سولماز، رئیس شرکت ساب برند و آژانس تبلیغاتی گفت: بخش ساخت و ساز به ویژه تولید مسکن بخشی است که سهم جدی در اقتصاد دارد. اما در شرایط ترکیه می توان دید که تلاش های برندسازی در بخش ساخت و ساز و به ویژه در تولید مسکن کم و تبلیغات یکنواخت و ناکافی است.
مدیریت برند در صنعت ساخت و ساز چیست و چگونه باید انجام شود؟ | گروه طاها

مدیریت برند در صنعت ساخت و ساز چیست و چگونه باید انجام شود؟ | گروه طاها

حالات ، سبک زندگی ، نیازها و مفاهیم مردم در طول تاریخ تغییر کرده و ساختارها متنوع و رشد کرده اند و به موازات شهرنشینی/مدرن شدن، بخش ساخت و ساز در این دوره بیشترین نیاز را به بروزرسانی و برندسازی در صنعت ساختمان داشته است.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...