برندینگ و هویت بخشی پروژه های ساختمانی

علیرغم آنکه صنعت ساختمان یکی از بنیادی ترین زیرساخت های اقتصاد است، اما در بخش هایی از مدیریت زنجیره تأمین خود دچار گرفتاری هایی است که بیش از آنچه به محیط بیرونی مربوط باشد، ناشی از عقب ماندگی درونی خود است. این نوع گرفتاری های بیشتر در حوزه مدیریت بازار آن خود را نشان می دهد.

از قضا در شاخه های دیگر صنعت، همانند صنعت غذا و صنایع مرتبط با محصولات و خدمات FMCG این بخش دارای رشد همگن و مطلوبی بوده است، اما در صنعت ساختمان، این مهم به درجه ای بلوغ و شکوفایی نرسیده و همتراز با دیگر شئون آن رشد نکرده است. در این بخش به ارائه مقالات پیرامون گروه آپان | برندینگ و هویت بخشی تخصصی مجتمع های مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری می پردازیم.

مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان | جلسات هم اندیشی | گروه طاها

مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان | جلسات هم اندیشی | گروه طاها

دهمین هماندیشی آپان برگزار می شود.با موضوع: ◀️مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان (به مناسبت روز ملی روابط عمومی) مهمان این جلسه:آقای دکتر سعید فیلسوفیان، مدیر روابط عمومی میدکو ، مجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان 🔴چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 🔴ساعت 19 ◀️به صورت لایو اینستاگرامی
بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401 | گروه طاها

بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401 | گروه طاها

نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401برگزار شد.مهمان این جلسه:آقای دکتر حمید رضا شیرزاد، معاون گروه سرمایه گذاری مسکن مجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان 🔴چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 🔴ساعت 19 ◀️به صورت لایو اینستاگرامی
ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان | گروه طاها

ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان | گروه طاها

صنعت ساختمان ایران علیرغم درگیری‏های متنوع و متعددی که برای تدوام چرخه تولید و  بقاء خود دارد، اما به طور مطلوب از فرآیندهای پشتیبان نظیر برندسازی استفاده نمی‏کند. در واقع فعالان صنعت ساختمان، به واسطه عدم ادراک صحیح از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های برندسازی در کاهش اثرات سوء بحران‏ها، از توان پیشگیرانه آن جهت تهدیدات آتی و زمینه‏ سازی برند برای استفاده بهینه از فرصت‏ها، استفاده نمی‏کنند. از این جهت می‏توان گفت برندسازی همان حلقه مفقوده در صنعت ساختمان است که از آن محرومند.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...