بازاریابی و فروش پروژه های ساختمانی

مدیریت هر کسب‌وکاری نیاز به دانش و آگاهی در زمینه‌های مختلفی دارد. در این میان یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که هر مدیری برای به سرانجام رساندن کسب‌وکارش به آن نیاز دارد، آگاهی از اصول بازاریابی و فروش است.

هر کسب‌وکاری، بدون فروش، از بین می‌رود؛ اما جذب مشتریان صرفا به دلیل داشتن سال‌ها تجربه، مدارک عالی، یا حتی بهترین محصول رخ نمی‌دهد. فروش به گفته‌ی افراد مجرب در این زمینه، هنر و علمی است که مستلزم مهارت در هر دو رشته است. مدیران فروش به فروشندگان خود در زمینه‌ی پرس‌وجو، گوش دادن و بستن قرارداد آموزش می‌دهند. فروش زمانی رسما به انجام می‌رسد که یا قرارداد پرداخت برای کالاها و خدمات به امضا برسد و یا در عوض کالاها و خدمات، پول پرداخت شود. در این بخش به ارائه مقالاتی پیرامون گروه وانیا | بازاریابی و فروش پروژه های مسکونی، اداری، تجاری، ویلایی و چند منظوره می پردازیم.

قانون پیش‌فروش ساختمان | پیش فروش مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری | هلدینگ طاها

قانون پیش‌فروش ساختمان | پیش فروش مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری | هلدینگ طاها

هر قراردادی با هر عنوان که به موجب آن، مالک رسمی زمین (پیش‌فروشنده) متعهد به احداث یا تکمیل واحد ساختمانی مشخص در آن زمین شود و واحد ساختمانی مذکور با هر نوع کاربری از ابتدا یا در حین احداث و تکمیل یا پس از اتمام عملیات ساختمانی به مالکیت طرف دیگر قرارداد (پیش‌خریدار) درآید از نظر مقررات این قانون « قرارداد پیش‌فروش ساختمان» محسوب می‌شود.
جایگاه کارگزاران فروش در صنعت ساختمان | گروه طاها

جایگاه کارگزاران فروش در صنعت ساختمان | گروه طاها

ششمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: جایگاه کارگزاران فروش در صنعت ساختمان با حضور: مهندس مجید جوانشیر مدیر بازاریابی و فروش شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس که وظیفه بازاریابی و فروش مجتمع مگاپارس را نیز دارد با اجرای: دکتر امین نعیم آبادی چهارشنبه 1400.11.13 ساعت 19برگزار شد. فیلم کامل هم اندیشی را در ذیل می توانید مشاهده فرمایید. همچنین آرشیو کامل فیلم های هم اندیشی آپان از طریق لینک قابل دسترس می باشند.
کارگزاری خرید فروش زمین، ساختمان و واحدهای تجاری اداری مسکونی | گروه طاها

کارگزاری خرید فروش زمین، ساختمان و واحدهای تجاری اداری مسکونی | گروه طاها

در این مطلب قصد داریم به کلیه سوالات و مباحث پیرامون کارگزاری خرید فروش ملک و واحدهای تجاری اداری مسکونی بپردازیم. با ما همراه باشید.
بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی اداری ویلایی تجاری | هلدینگ طاها

بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی اداری ویلایی تجاری | هلدینگ طاها

بازاریابی و فروش و اجاره واحدهای تجاری ، اداری ، مسکونی و کاربریهای خاص همچون فودکورت ، سینما ، شهربازی ، کافی شاپ و ... نیاز به تخصص و مهارت مذاکره بالایی دارد. روش هایی همچون اجاره به شرط تملیک ، مشارکت ، فروش سهم وغیره نیز جزو مدلهای واگذاری و مذاکره در فرآیند بازاریابی و فروش می باشد که نیاز است افراد برای موفقیت درمذاکراتشان با مبانی حقوقی این روش ها نیز آشنا باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با مبانی و وجوه مختلف بازاریابی و فروش آشنا نماییم. گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد خود ، شما را در این امر یاری نموده و درکنار اشخاص ، سرمایه گذاران ، کارفرمایان و سازمان ها و ادارات می باشد.
10 روش توسعه کسب و کار به ویژه در صنعت ساختمان | گروه طاها

10 روش توسعه کسب و کار به ویژه در صنعت ساختمان | گروه طاها

توسعه کسب و کار را می‌توان مجموعه ای از ایده ها، ابتکارات و فعالیت هایی دانست که برای بهتر شدن یک کسب و کار وجود دارد. در صنعت ساختمان برندسازی یا برندینگ، توسعه بازار و کسب و کار، مدیریت بازاریابی و فروش ، راه اندازی و بهره برداری مجتمع ها جزو مواردی است که نیاز به رشد و تعالی بیشتر دارد.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...