آپان | گروه تخصصی هویت بخشی و برندینگ هلدینگ طاها
به گزارش دپارتمان تخصصی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها | گروه طاها:
علیرغم آنکه صنعت ساختمان یکی از بنیادی ترین زیرساخت های اقتصاد است، اما در بخش هایی از مدیریت زنجیره تأمین خود دچار گرفتاری هایی است که بیش از آنچه به محیط بیرونی مربوط باشد، ناشی از عقب ماندگی درونی خود است. این نوع گرفتاری های بیشتر در حوزه مدیریت بازار آن خود را نشان می دهد.
از قضا در شاخه های دیگر صنعت، همانند صنعت غذا و صنایع مرتبط با محصولات و خدمات FMCG این بخش دارای رشد همگن و مطلوبی بوده است، اما در صنعت ساختمان، این مهم به درجه ای بلوغ و شکوفایی نرسیده و همطراز یایر شئون آن رشد نکرده است.
بدین جهت گروه آپان و گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها ، به واسطه تجارب و تخصص اعضاء خود، این موضوع را به عنوان محور و ماهیت فعالیت های خود به ویژه در صنعت ساختمان، قرار داده است و در این راستا تلاش دارد که به منظور تعالی و رشد این صنعت در کنار فعالان آن قرار گیرد. همچنین گروه طاها با بهره گیری از تجارب ارزشمند خود در صنعت ساختمان و با علم به بهره گیری کامل از موضوعات روز و به ویژه علوم تبلیغات و رسانه و لزوم حضور دپارتمان های تخصصی در کنار یکدیگر برای تکمیل زنجیره خلق ارزش افزوده ، دپارتمان خود را مجهز به پرسنل متخصص و باتجربه نموده است که در حال ارائه خدمات به افراد حقیقی و حقوقی می باشند.
برندسازی و برندینگ:
- تهیه و تدوین راهبردهای برندینگ و تبلیغات.
- تدوین برنامه های عملیاتی در خصوص برندینگ و تبلیغات در مراحل قبل و حین واگذاری، راهاندازی و بهره برداری.
- تدوین و اجرای برنامههای بازیابی هویت برند.
- تعیین و پیشنهاد نام تجاری پروژه.
- طراحی لوگو و گایدلاین بصری (برند بوک).
- مطالعه، بررسی، تعیین و پیشنهاد اعتبارات مورد نیاز در بخش های توسعه بازار و برندینگ.
- مشارکت با کارفرما در اجرای تشریفات و انتخاب مجریان حقیقی و حقوقی مرتبط با هر بخش از برنامه های برندینگ، بازاریابی، تبلیغات و بکارگیری رسانه های متناسب.
مدیریت بازار :
- انجام مطالعات مشتری سنجی و تعیین جامعه هدف.
- تعیین و ارائه مدل های واگذاری مطلوب برای اخذ مصوبه کارفرما.
- مطالعه و تدوین راهبردهای مدیریت بازاریابی و توسعه بازار.
- تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی «واگذاری» براساس مدل مطلوب مورد تصویب کارفرما.
- بررسی وضعیت قیمت ها و ارزش های منطقه ای برای تعیین یا به روزآوری جداول پیشنهادی قیمت.
- مشارکت در تعیین جداول ساختار شکست ارزش معاملاتی هریک از واحدهای قابل عرضه.
- مشارکت در مدل های تسویه و پرداخت و سطوح تخفیفات.
- مشارکت در تهیه فرمت کلی قراردادهای واگذاری (فروش قطعی یا اجاره نامه).
- مراجعه یا مذاکره با مشتریان بالقوه و جامعه مخاطب بر مبنای سناریوی مصوب.
- تهیه پیش نویس قراردادهای واگذاری.
- تهیه پیش نویس صورتجلسات تحویل و هماهنگی در خصوص فرآیند تحویل.