آپان | برندینگ و هویت بخشی تخصصی مجتمع های مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری

گروه آپان | هویت بخشی و برندینگ صنعت ساختمان - هلدینگ طاها

گروه آپان | هویت بخشی و برندینگ تخصصی پروژه ها | هلدینگ طاها


برندینگ و هویت بخشی پروژه ها | هلدینگ طاها

به گزارش دپارتمان تخصصی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها | هلدینگ طاها:

علیرغم آنکه صنعت ساختمان یکی از بنیادی ترین زیرساخت های اقتصاد است، اما در بخش هایی از مدیریت زنجیره تأمین خود دچار گرفتاری هایی است که بیش از آنچه به محیط بیرونی مربوط باشد، ناشی از عقب ماندگی درونی خود است. این نوع گرفتاری های بیشتر در حوزه مدیریت بازار آن خود را نشان می دهد.

از قضا در شاخه های دیگر صنعت، همانند صنعت غذا و صنایع مرتبط با محصولات و خدمات FMCG این بخش دارای رشد همگن و مطلوبی بوده است، اما در صنعت ساختمان، این مهم به درجه ای بلوغ و شکوفایی نرسیده و همتراز با دیگر شئون آن رشد نکرده است. 


برندینگ و هویت بخشی تخصصی پروژه ساختمانی | هلدینگ طاها


بدین جهت گروه آپان از شرکت های تابعه هلدینگ طاها، به واسطه تجارب و تخصص مدیران و کارشناسان خود، این موضوع را به عنوان محور و ماهیت فعالیت های خود در صنعت ساختمان قرار داده است و در این راستا تلاش دارد که به منظور تعالی و رشد این صنعت در کنار فعالان بازار از جمله مالکین، سرمایه گذاران، سازندگان و انبوه سازان قرار گیرد. همچنین شرکت گروه با بهره گیری از تجارب ارزشمند خود در صنعت ساختمان و با علم به بهره گیری کامل از موضوعات روز و به ویژه علوم تبلیغات و رسانه و لزوم حضور دپارتمان های تخصصی در کنار یکدیگر برای تکمیل زنجیره خلق ارزش افزوده، دپارتمان خود را مجهز به پرسنل متخصص و باتجربه نموده است که در حال ارائه خدمات به افراد حقیقی و حقوقی در سطح شرکت ها و پروژه ها می باشند.

برندسازی و برندینگ:

  • تهیه و تدوین راهبردهای برندینگ و تبلیغات.
  • تدوین برنامه های عملیاتی در خصوص برندینگ و تبلیغات در مراحل قبل و حین واگذاری، راه‏ اندازی و بهره برداری.
  • تدوین و اجرای برنامه‏ های بازیابی هویت برند.
  • تعیین و پیشنهاد نام تجاری پروژه. 
  • طراحی لوگو و گایدلاین بصری (برند بوک).
  • مطالعه، بررسی، تعیین و پیشنهاد اعتبارات مورد نیاز در بخش های توسعه بازار و برندینگ.
  • مشارکت با کارفرما در اجرای تشریفات و انتخاب مجریان حقیقی و حقوقی تبلیغات و بکارگیری رسانه های متناسب.

بازاریابی-برندینگ-هلدینگ طاها

مدیریت بازار :

  • انجام مطالعات مشتری سنجی و تعیین جامعه هدف.
  • تعیین و ارائه مدل‏ های واگذاری مطلوب.
  • مطالعه و تدوین راهبردهای مدیریت بازاریابی و توسعه بازار.
  • تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی «واگذاری» براساس مدل مطلوب.
  • بررسی وضعیت قیمت ها و ارزش های منطقه ای برای تعیین یا بروزآوری جداول پیشنهادی قیمت. 
  • مشارکت در تعیین جداول ساختار شکست ارزش معاملاتی هریک از واحدهای قابل عرضه.
  • مشارکت در مدل های تسویه و پرداخت و سطوح تخفیفات.
  • مشارکت در تهیه فرمت کلی قراردادهای واگذاری (فروش قطعی یا اجاره نامه).
  • مراجعه یا مذاکره با مشتریان بالقوه و جامعه مخاطب بر مبنای سناریوی مصوب.
  • تهیه پیش نویس قراردادهای واگذاری.
  • تهیه پیش نویس صورتجلسات تحویل و هماهنگی در خصوص فرآیند تحویل.


برندینگ و هویت بخشی تخصصی پروژه ساختمانی | هلدینگ طاها

خدمات دیجیتال مارکتینگ هلدینگ طاها :

استراتژی و برندینگ دیجیتال (Strategy & Digital Branding)
مشاوره و انجام امور تخصصی استراتژی و برندینگ دیجیتال ، اولین و مهم‌ترین گام در خدمات دیجیتال مارکتینگ است.  تعاریف زیادی برای استراتژی، برند و برندسازی دیجیتال شنیده‌ایم، اما برند به زبان ساده، اعتبار، هویت و نیکنامی یک فرد، یک محصول، یک سازمان، یک شهر و حتی یک کشور است. برندها با فکر و دل، موجودیت می‌یابند. پس برای جا افتادن برند در روح، جان و قلب مخاطبان هدف، هم باید طرح و نقشه‌ی درست، و هم صبر و حوصله و اقدام داشته باشیم. این طرح و نقشه‌ی درست در واقع همان استراتژی است که خود دنیایی دارد؛ شرکت‌هایی در دنیای مجازی به موفقیت زودهنگام دست می‌یابند که همواره در شناخت کاربرد فناوری اطلاعات پیشرو بوده‌اند. برای ساخت برند در دنیای دیجیتال باید بدانیم مردم چه می‌خواهند، از چه حرف می‌زنند و رفتار واقعی‌شان چگونه است و در واقع پیش‌نیاز هر اقدامی در فضای وب ، استراتژی و نقشه راه است …

·   مشاوره راهبردی (استراتژیک)
·   طراحی و تدوین استراتژی داده و داده‌های عظیم
·   ارائه راه‌حل‌های جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات
·   آنالیز نیازهای کسب و کار
·   تحلیل نتایج حاصل از آنالیز کسب و کار و ارائه استراتژی‌های پیشرفت گام ‌به‌گام
·   پرورش سرنخ و تدوین پلن‌های حرکتی انفجاری
·   بررسی و تحلیل رقبا و تدوین پلن‌های استراتژیک چریکی
·   ایجاد تمایز در بازار هدف با استفاده از اهرم نفوذ
·   شبکه‌سازی با ایجاد هویت شفاهی، ظاهری و احساسی مخصوص برند با بهره گیری از تست A/B
·   انتخاب عناصر برند با هدف ایجاد ارزش ویژه
·   شناسایی و تثبیت جایگاه و ارزش‌های برند
·   برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی برنامه‌های بازاریابی برند
·   بهبود تداعیات فرعی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند
·   گذر از مشتری به مشتری وفادار و متعهد
طراحی وب سایت اختصاصی (Website Development)
دومین گام و هویت هر کسب و کار در خدمات دیجیتال مارکتینگ ، « طراحی وب سایت اختصاصی » است. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای نوپا و حتی قدیمی، زمانی که ورود به عرصه تجارت الکترونیک را لازمه پیشرفت در کسب و کار خود می‌یابند، گمان می‌کنند که با داشتن یک صفحه در اینستاگرام و یا چند شبکه اجتماعی دیگر، رسالت خود را به انجام رسانده‌اند. این دسته از افراد هیچ‌گاه به عمر حیات شبکه‌های اجتماعی نمی‌نگرند؛ شبکه‌های اجتماعی که یک روز پدید می‌آیند و روزی بعد یک شبکه اجتماعی جدید دیگر جای آن‌ها را خواهد گرفت و به همین ترتیب شبکه اجتماعی بعدی و بعدی …! این افراد حیاتِ کسب و کار خود را ناخواسته به حیاتِ آن شبکه‌ یا شبکه‌های اجتماعی گره می‌زنند بی‌آنکه بدانند بزرگ‌ترین لطمه را خود بر ریشه کسب و کارشان در فضای مجازی و عرصه پیچیده تجارت الکترونیک وارد می‌کنند! آن‌جاست که اهمیت قطعیِ داشتن وب‌سایت اختصاصی برای هر کسب و کار معنا پیدا می‌کند. با ذکر یک پرسش ساده سعی در نشان دادن جایگاه وب‌سایت اختصاصی به عنوان اولین قدم برای قرارگیری در مسیر پر پیچ و خم تجارت الکترونیک می‌کنیم: یک انسان متولد می‌شود؛ آیا می‌توان قبل از اخذ شناسنامه برای او اقدام به اخذ کارت خودرو کرد؟! وب‌سایت هویت شما در فضای دیجیتال و تجارت الکترونیک است و پیش از هر اقدام دیگری باید به فکر راه‌اندازی وب‌سایت متناسب با فضای کسب و کار خود باشید …‌‌

  • طراحی به صورت فول‌داینامیک
  • طراحی عمومی با استفاده از CMSهای مرسوم همچون WP
  • طراحی اختصاصی با استفاده از بروزترین زبان‌های برنامه‌نویسی و کدنویسی مطابق استانداردهای جهانی
  • پنل مدیریتی با کاربری آسان و کاملاً فارسی
  • تست نفوذ و ایمن‌سازی وب‌سایت در بازه‌های زمانی مشخص
  • تهیه فول‌بک‌آپ به صورت هفتگی
  • استفاده از هاست‌های استاندارد جهانی مجازی (VPS) و سرورهای اختصاصی متناسب با نیاز کسب و کار

بهینه سازی تجربه کاربری (HEO) Human Experience Optimization
بهینه سازی تجربه کاربری (HEO) یا طراحی رابط کاربری ، از آن دسته اقداماتی است که در خدمات‌دهی بسیاری از شرکت‌ها نادیده گرفته می‌شود اما در خدمات دیجیتال مارکتینگ به صورت جدی به آن پرداخته خواهد شد. به طور کلی موارد بسیار زیادی به صورت خودآگاه و ناخودآگاه بر روی تصمیم‌گیری انسان‌ها موثر هستند؛ شکل‌ها معانی متفاوتی دارند، نمی‌توان بدون در نظر گرفتن جامعه هدف و مخاطب یک محصول یا خدمت از شکل دایره برای آن استفاده کرد! بلکه شاید باید از مربع، مستطیل و حتی مثلث بهره برد. رنگ‌ها از نظر روان‌شناسی یک دنیا حرف برای گفتن دارند و نمی‌توان بدون تحقیق و در نظر گرفتن تاثیرات آن‌ها بصورت اتفاقی یک رنگ را برای محصول یا کسب و کار خود برگزید. مسائل بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که از جامعه هدف و مخاطبین یک کسب و کار با جامعه هدف و مخاطبین یک کسب و کار دیگر متفاوت هستند؛ بررسی، تشخیص و تدوین کلیه مسائل مرتبط به کاربران که به صورت مستقیم و غیرمستقیم باعث می‌گردد تا آن‌ها با وب‌سایت و کسب و کار شما ارتباط بهتر و موثرتری نسبت به وب‌سایت و کسب و کار رقیب شما برقرار نمایند، همگی در زمره بهینه سازی تجربه کاربری قرار می‌گیرد که یک امر کاملا تخصصی در حوزه روان‌شناسی،‌ جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، فلسفه، نورو مارکتینگ وغیره محسوب می‌گردد؛ هیچ چیز بی‌دلیل نیست …
آنالیز، تحلیل، تدوین و بهبود کلیه نکات نمایشی و طراحی رابط کاربری وب‌سایت برای بازدیدکنندگان، از قبیل چیدمان صفحه، رنگ‌ها، فونت‌ها و … با بهره‌مندی از علم نورومارکتینگ و با نگاه به جامعه هدف
بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) Conversion Rate Optimization
از جمله ارکان بسیار مهم که ارتباط کاملا مستقیم با بودجه‌بندی و مخارج مربوط به حوزه بازاریابی دیجیتال دارد، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) است که در  خدمات دیجیتال مارکتینگ به صورت دقیق به آن پرداخته می‌شود. بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) به معنی افزایش فروش از طریق وب سایت نیز اشاره مستقیم دارد. یک کاربر وارد وب‌سایت شما می‌شود؛ آیا او همان کاری را می‌کند که شما انتظارش را داشته‌اید؟ اگر بلی، پس شما توانسته‌اید نرخ تبدیلتان را صحیح بهینه کنید و اگر خیر، کمی عمیق‌تر شوید! به عبارت کلی بهینه سازی نرخ تبدیل در مقایسه دو یا چند وب‌سایت یا کسب و کار مشابه معنای واقعی خود را می‌یابد؛ تصور کنید چند کاربر یکسان هم‌زمان وارد وب‌سایت شما و رقیب شما می‌شوند؛ دو سوم آن کاربران از وب‌سایت شما خدمات و محصولات مورد نظر خود را دریافت می‌کنند و یک‌سوم آن‌ها خدمات و محصولات مورد نظر خود را از وب‌سایت رقیب شما؛ این در حالی بود که محصولات و خدمات شما و رقیبتان عینا مشابه یک‌دیگر بود. کدام‌یک در تبدیل کاربر به مشتری و خریدار موفق‌تر عمل کردید؟ در راه بهینه سازی نرخ تبدیل عوامل گوناگونی مؤثر هستند که باعث می‌شوند یک کاربر به جای اینکه زمان خود را برای پیدا کردن محصول یا خدمت مورد نظر خود در چندین وب‌سایت بگذراند، مدت زمان بیشتری را در وب‌سایت شما بگذراند و در نهایت از سایت و کسب و کار شما خرید خود را انجام دهد و به یک مشتری وفادار تبدیل گردد …

  • جذب افراد جدید به سایت
  • ایجاد تمایل به خرید محصول یا خدمات
  • دریافت اطلاعات تماس کاربران وارد شده و ایجاد لیست کاربران خود
  • تبدیل کاربر به مشتری وفادار و تبلیغ‌کننده
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) – Search Engine Optimization
سئو چیست و برای افزایش سئو سایت چه باید کرد؟
سئو یا « بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) » از آن دسته اقداماتی است که در زمره مهم‌ترین اصول بازاریابی دیجیتال قرار دارد؛ پس بی‌شک در خدمات دیجیتال مارکتینگ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. تمایل زیادی دارید تا در صفحه اول نتایج جستجوی موتورهای جستجو همچون گوگل، بینگ و یاهو نشان داده شوید؟ طبیعی‌ست که همه صاحبان کسب و کار چنین درخواستی داشته باشند و یکی از اهداف اصلی‌شان حضور در صفحه اول موتورهای جستجو باشد. جملات و شعارهایی همچون « سئو در یک هفته »، « پنج روزه در صفحه اول گوگل »، « سه روزه به صفحه اول گوگل بیایید » و غیره، همه و همه دروغی بیش نیست! حاصل اقداماتی همچون سئوی کلاه سیاه، خرید بک‌لینک و غیره شاید در مدت زمان کوتاه، ظاهرا شما را به خواسته‌تان برساند اما چند روز یا چند هفته بیشتر طول نمی‌کشد که با جریمه‌های جبران‌ناپذیری از سوی گوگل مواجه خواهید شد و راه بسیار سختی حتی برای رسیدن به نقطه صفر در انتظارتان خواهد بود! عوامل بسیار زیادی در سئوی سایت شما تاثیرگذار خواهند بود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازه‌های زمانی آپدیت وب‌سایت، کیفیت محتواهای منتشر شده، لینک‌های داخلی و خارجی، کدنویسی وب‌سایت و غیره اشاره کرد. سئو یک روند تدریجی و متداوم است، از روز اول تاسیس سایت شما آغاز می‌شود و باید تا آخرین روز حیات وب‌سایتتان ادامه یابد. سئو چیزی رسیدنی نیست که به آن برسید و تمام! سئو طول حیاتِ وب‌سایت و کسب و کار شما در عصر و دنیای تجارت الکترونیک است …

  • سئو حرفه‌ای مبتنی بر آخرین استانداردهای جهانی مطابق الگوریتم‌های گوگل
  • ایجاد لینک‌های داخلی و انجام کلیه امور مربوط به سئوی داخلی (SEO ON PAGE)
  • ایجاد بک‌لینک‌های خارجی و انجام کلیه امور مربوط به سئوی خارجی (SEO OFF PAGE)
  • بررسی و تدوین کلمات کلیدی با  GOOGLE TREND و GOOGLE KEYWORD PLANNER
  • راه‌اندازی پنل GOOGLE ANALYTICS و آنالیز محتوا و آمارهای ترافیکی وب‌سایت
  • راه‌اندازی پنل GOOGLE SEARCH CONSOLE و آنالیز کل وب‌سایت
  • بررسی، آنالیز و افزایش سرعت وب‌سایت با استفاده از ابزارهای تخصصی مانند  GT METRIX
  • ایجاد و ساخت صفحات فرود (LANDING PAGE) جهت افزایش ترافیک وب‌سایت
  • تدوین و ارائه گزارش‌های دقیق از روند بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) در بازه‌های زمانی
مشاوره ، طراحی و پیاده سازی نرم افزار App Development
در خدمات دیجیتال مارکتینگ برای نرم‌افزارهای اختصاصی هر کسب و کار برنامه ویژه‌ای وجود دارد و بسته به نیاز هر کسب و کار مشاوره، طراحی و اجرای نرم افزار مورد نیاز صورت خواهد گرفت. با پیشرفت روز افزون فضای مجازی و تقویت اینترنت در سراسر دنیا، نرم افزارها جایگاه خود را هر روز بیش از قبل در میان کاربران می‌یابند. نرم افزارها انواع گوناگون دارند و رسالت آن‌ها در وهله اول سهل الاستفاده بودن آن‌هاست. کاربران تلفن همراه بیش از اینکه در مرورگرهای خود به دنبال خدمات مورد نظرشان باشند، ترجیح می‌دهند تا آن‌ها را به صورت نرم افزار در گوشی خود به همراه داشته باشند. ادارات و سازمان‌ها با توجه به کاربری و وظایف منابع انسانی‌شان بیشتر تمایل به استفاده از نرم افزارهای نسخه ویندوزی دارند تا بتوانند آن‌ها را بر روی کامپیوترهای خود داشته باشند؛ همچنین سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیروهای خارج از دفتر مرکزی خود دارند برایشان آسان‌تر است تا از نرم افزارهای تحت وب بهره ببرند تا در هر مکان و زمان توانایی اتصال به نرم افزار و ارائه خدمات مورد نظر خود را داشته باشند. این نوعِ خدمات‌دهی و فروش کالا و خدمات هر کسب و کار است که نیاز آن سازمان، شرکت و به طور کلی کسب و کار را به یک یا چند نوع از نرم افزارها مشخص می‌کند.

  • نیازسنجی، امکان‌سنجی و تعیین بازار هدف
  • مشاوره، طراحی و اجرای نرم‌افزار اندروید و آی‌او‌اس تلفن همراه (ANDROID & IOS APP)
  • مشاوره، طراحی و اجرای نرم‌افزار تحت ویندوز (WINDOWS APP)
  • مشاوره، طراحی و اجرای اتوماسیون‌های شخصی و سازمانی
  • مشاوره، طراحی و اجرای نرم‌افزار تحت وب (WEB APP)
  • انتشار نرم‌افزار در مارکت‌های نرم‌افزاری
تولید محتوای تخصصی Content Produce
تولید محتوای تخصصی بی‌شک در زمره مهم‌ترین اقدامات لازم برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود که درخدمات دیجیتال مارکتینگ به صورت کامل مورد اجرا قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، نشر و توزیع محتوا از طریق دنیای دیجیتال به آسانی انجام می‌پذیرد، ولی تولید آن دارای پیچیدگی‌های بسیار زیادی است؛ چرا که سازمان‌ها باید محتوایی را تولید کنند که مورد پذیرش مخاطبان باشد و از طرفی، به دلیل وجود شبکه‌های متعدد با هویت و امکانات متفاوت نیاز به تولید محتوایی اختصاصی خواهند داشت. همچنین به دلیل امکان دسترسی آسان و بازدید روزانه‌ی مخاطبان، تولید محتوا با تکرار و تعداد بیشتری باید انجام شود و به همین دلیل، مخاطبان دنیای دیجیتال به اخبار، اطلاعات و محتوای ارائه شده‌ی روزانه پاسخ می‌دهند و هر اشتباهی موجب بازتاب‌های سخت و جبران‌ناپذیر خواهد بود. از طرفی، رعایت خطوط ارتباطی برند و حفظ ارزش‌های آن در تولید محتوا محدودیت دیگری است که باید رعایت شود و به همین دلیل، برای حضور در دنیای دیجیتال داشتن استراتژی برای تولید محتوا و رفتای آگاهانه و هدفمند امری قطعی است. اما چگونه می‌توان بر اساس استراتژی مشخص و اهداف تعیین شده، محتوایی منطبق با ارزش‌های برند و قابل پذیرش برای مخاطبان تولید کرد؟ به سادگی! تنها کافیست متخصص باشید!

  • تولید محتوای متنی کاملاً مبتنی بر اصول سئو به طرق کپی‌رایتینگ، تألیفی، گردآوری، ترجمه و تلفیقی
  • تولید محتوای تصویری و گرافیکی شامل اینفوگرافی، طرح‌های گرافیکی، عکاسی اختصاصی، فلش، گیف و…
  • تولید محتوای ویدئویی شامل انیمیشن، موشن‌گرافی،‌ استاپ موشن، تیزرهای تبلیغاتی، ویدئو کلیپ و…
  • تولید محتوای صوتی (پادکست)

بازاریابی محتوایی Content Marketing
تولید محتوا به تنهایی کافی نیست؛‌ بلکه باید توانایی « بازاریابی محتوایی » حرفه‌ای داشته باشید؛ درخدمات دیجیتال مارکتینگ به صورت ویژه به « بازاریابی محتوایی » پرداخته خواهد شد. اما به راستی بازاریابی محتوایی چیست؟ در سال‌های اخیر مشاغل الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی از پتانسیل بالایی برخوردار بوده‌است. شرکت‌ها و سازمان‌ها ایمیل و اجتماعات آنلاینی نظیر فروم‌ها و تابلوهای اعلانات الکترونیک، وبلاگ‌ها، ویکی‌ها و پادکست‌ها و سایر ابزارهای عصر دیجیتال را برای مراوده با مشتریان، تامین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان و سایر شرکا به کار می‌برند. بازاریابان عصر الکترونیک باید پیشنهادهای خود را در وب‌سایت‌شان با سرعتی روز افزون به‌روز کنند، فرآیندهای بازدید را سرعت بخشند، به کاتالوگ‌های آنلاین بخش‌های تصویری بیفزایند، از فناوری‌های جست‌وجوی پیشرفته و ساده استفاده کنند و گفت‌وگوهای نوع شبکه‌ای را با مشتریان خود برقرارکنند و میان آن‌ها ترویجش کنند. بازاریابی محتوا به عنوان شیوه‌ای جدید از بازاریابی با علوم مختلف در ارتباط بوده و در واقع، مفهومی میان رشته‌ای است. مدیران بازاریابی باید به دنبال روش‌هایی برای ترکیب ابزارهای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی خود باشند. با توجه به اهمیت روزافزون فضای مبتنی بروب در بازاریابی، تدارک محتواهای جذاب، به روز و تاثیرگذار که بتوانند مشتریان را مجذوب خود بنمایند و سفر مشتری از سایت‌های مورد نظر را به تعویق بیندازند، برای کسب‌وکارها بسیار مهم شده است …

  • بررسی، تعیین و تدوین استراتژی‌های تولید محتوا
  • بررسی، تعیین و تدوین استراتژی‌های انتشار محتوا
  • شناسایی و انتخاب درگاه‌های نشر محتوا
بازاریابی پیامکی SMS Marketing
در دیجیتال مارکتینگ خواهید دید که چگونه هنوز هم می‌توان از « بازاریابی پیامکی » یا « اس ام اس مارکتینگ » به خوبی نتیجه گرفت! کم نیستند متخصصان و غیرمتخصصانی که بر این باورند که بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و معرفی کسب و کار، محصول و خدمات، هیچ منفعتی در راستای استراتژی‌های تبلیغاتی‌شان ندارد؛‌ این درحالیست که آمار دقیقا عکس این موضوع را نشان می‌دهد! طبق جدیدترین آمار و سرشماری صورت گرفته ۹۸%‌ از پیامک‌های تبلیغاتی که به دست مخاطبین می‌رسد، خوانده می‌شود! نکته حائز اهمیت در بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی،‌ محتوای مورد استفاده در این نوع از بازاریابی است. تردید نداشته باشید در صورتی که از یک محتوای کپی‌ رایتینگ و حرفه‌ای استفاده کنید، پیام شما توسط مخاطب باز و خوانده خواهد شد! از دیگر عوامل مؤثر در موفقیت بازاریابی پیامکی، تیتری است که در خط اول هر پیام قرار می‌گیرد؛ اگر از تیتر جذاب و تاثیرگذار با توجه به جامعه هدف خود استفاده کنید، بی‌شک تا انتهای پیامتان خوانده خواهد شد و هر زمان که تا انتهای پیام خوانده شود، یعنی بازاریابی پیامکی شما کارِ خود را انجام داده است …

  • بررسی، تحلیل و تعیین مخاطبین هدف از میان بانک های اطلاعاتی اختصاصی
  • آنالیز و تدوین استراتژی بازاریابی پیامکی
  • تولید محتوای تخصصی کپی‌رایتینگ مختص بازاریابی پیامکی
بازاریابی ایمیلی Email Marketing
بازاریابی ایمیلی یا « ایمیل مارکتینگ » گونه‌ی دیگری از بازاریابی است که در خدمات دیجیتال مارکتینگ به آن می‌پردازد. پست الکترونیک یکی از عمومی‌ترین ابزارهای اینترنت است. همچنین از نظر کاربردی آسان‌ترین وسیله‌ای است که غالبا بخش‌های تجارتی مورد استفاده قرار می‌دهند و کلید منبع اینترنت برای بیشتر افراد به شمار می‌رود و ممکن است اولین دلیل برای یک بخش تجاری در برقراری ارتباط با اینترنت باشد. تبلیغات از طریق پست‌الکترونیکی به طرق گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. متداول‌ترین نوع استفاده از آن ارسال آگهی‌های تبلیغاتی به خریداران بالقوه است. سپس دریافت کنندگان می‌توانند به یک تارنمای وب وصل شده و اطلاعات بیشتری جهت دادن سفارش کالاها و خدمات کسب کنند. پست‌الکترونیکی جهت عرضه خدمات به مشتریان نیز به کار می‌رود. مشتریان می‌توانند از شرکت‌ها سوال کرده و پاسخ دریافت کنند. یک شرکت نیز می‌تواند اطلاعات در زمینه تولیدات و خدمات جدید را جهت علاقه‌مندان ارسال کند …

  • بررسی، تحلیل و تعیین مخاطبین هدف از میان بانک اطلاعاتی اختصاصی
  • آنالیز و تدوین استراتژی‌های بازاریابی ایمیلی
  • طراحی اختصاصی محتوایی و گرافیکی جهت بازدید بیشتر
  • تولید محتوای تخصصی کپی‌‌رایتینگ مخصوص بازاریابی ایمیلی
  • ارسال ایمیل در بازه‌های زمانی مشخص و از پیش تعیین شده
  • استفاده از نرم‌افزارهای حرفه‌ای جهت ارسال ایمیل انبوه
بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) Social Media Marketing
 دیجیتال مارکتینگ نگاه کاملا متفاوتی به « بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) » یا سوشال مارکتینگ دارد. در سالیان اخیر، بازاریابی الکترونیکی رشد فزاینده‌ای داشته است. یکی از دلایل رشد آن، رشد برق‌آسای اینترنت، فناوری اطلاعات و فضای مجازی در سراسر دنیا است. یکی از ابعاد مهم در بازایابی الکترونیکی، استفاده از بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. امروزه شبکه‌های اجتماعی چیزی فراتر از یک وسیله سرگرمی شده است. امروزه شبکه‌های اجتماعی ابزاری برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به شمار می‌آید. شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات با کمترین هزینه و بیشترین بازده استفاده کنند. شبکه‌های اجتماعی عصای دست کسب‌وکارهای کوچک و نوپا شده‌است. پس نگرش خود را به شبکه‌های اجتماعی تغییر دهیم. شبکه‌های اجتماعی ابزار سرگرمی نیستند. شبکه‌های اجتماعی ابزار موفقیت هستند. چگونه؟!

  • راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی مورد نیاز با توجه به محوریت کسب و کار
  • آنالیز، تدوین و معماری استراتژی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • آنالیز و تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی رقبا 
  • تولید محتوای تخصصی مورد نیاز هر شبکه اجتماعی به صورت جداگانه
  • پشتیبانی و مدیریت کامل شبکه‌های اجتماعی
  • افزایش دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی به صورت کاملا ارگانیک
  • بازدید و لایک پست‌های شبکه‌های اجتماعی به صورت کاملا ارگانیک
  • شبکه‌های اجتماعی تحت پوشش شامل TELEGRAM، INSTAGRAM، FACEBOOK، LINKEDIN، PINTEREST، TWITTER، YOUTUBE، APARAT  و…

بازاریابی عناصر چند رسانه ای Multimedia Marketing
بازاریابی عناصر چند رسانه ای ،گونه‌ی کامل همان « ویدئو مارکتینگ » است که در خدمات دیجیتال مارکتینگ به آن پرداخته شده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کاربران فضای مجازی یا به طور کلی شهروندان اینترنتی بیشتر از اینکه تمایل به خواندن مطالب داشته باشند، تمایل به دیدن مطالب دارند. برای دیده شدن باید مایه گذاشت. ویدئو به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع موجود برای تولید محتوا، همواره از جایگاه ویژه‌ای در تولید محتوا برخوردار بوده است. در کنار آن و به دلیل کمبود وقت، بسیاری از کاربران تمایل به شنیدن محتوا دارند تا خواندن و یا دیدن آن؛ این خود دلیل محکمی‌ست بر تعریف جایگاه محتواهای صوتی. به طور کلی می‌توان گفت عناصر چند رسانه ای در میان مخاطبان جایگاهی بسیار رفیع‌تر و ویژه‌تر از محتواهای متنی پیدا کرده‌اند. نکته حائز اهمیت نوع محتوای تصویری یا صوتی است که می‌بایست با توجه به استراتژی‌های هر کسب و کار به صورت جداگانه تعریف گردد؛ لزوما اینفوگرافی، موشن‌گرافی و یا انیمیشن برای تمام کسب و کارها مناسب نیست. مثل همیشه استراتژی حرف اول را می‌زند!

  • بررسی، تحلیل و تدوین استراتژی‌های بازاریابی چندرسانه‌ای
  • بررسی، تحلیل و تدوین استراتژی‌های انتشار عناصر چندرسانه‌ای
  • شناسایی و انتخاب درگاه‌های نشر عناصر چندرسانه‌ای
  • تولید محتوای چندرسانه‌ای شامل انیمیشن، موشن‌گرافی،‌ استاپ موشن، تیزرهای تبلیغاتی، ویدئو کلیپ، پادکست‌های صوتی، تصاویر فلش، گیف و…
بازاریابی تأثیرگذار Influencer Marketing
بازاریابی تأثیرگذار یا « اینفلوئنسر مارکتینگ » در دنیا و جامعه امروز ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل در خدمات دیجیتال مارکتینگ نیز قرار دارد. فرهنگ هر جامعه نشان دهنده شخصیت آن جامعه است. فرهنگ و شخصیت هر جامعه آبستن تفکرات و اخلاقیاتی است که نتیجه آن زایمان و تولد افرادی به عنوان شخصیت‌های شاخص و تاثیرگذار در آن جامعه خواهد بود. در جامعه هدف هر کسب و کار نیز هستند افرادی که به عنوان شخصیت‌های شاخص و تاثیرگذار آن جامعه، شناخته شده و رشد کرده‌اند و تقریبا تمام مخاطبان آن جامعه هدف با آن شخصیت‌ها آشنایی دارند، حرفشان را می‌پذیرند و دوست دارند جا پای آن‌ها بگذارند. کسب و کارها همواره می‌توانند با توجه به استراتژی‌هایشان از این شخصیت‌های تاثیرگذار و شاخص به عنوان مبلغ و اشاعه‌دهنده کالاها و خدمات خود بهره ببرند؛ البته تا آنجایی که حرکتشان بوی تبلیغات تصنعی و شعارگونه ندهد که در این صورت قطعا نتیجه عکس به همراه خواهد داشت. استراتژی تولید محتوا در استفاده از شخصیت‌های تاثیرگذار جامعه جزو ارکان اصلی برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی تأثیرگذار خواهد بود …

  • بررسی، تحلیل و تدوین استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار
  • شناسایی و انتخاب چهره‌های تأثیرگذار منطبق بر جامعه هدف کسب و کار
  • تولید محتوای تخصصی کپی‌رایتینگ مختص بازاریابی تأثیرگذار
بازاریابی تبلیغات اینترنتی Online Advertising Marketing
بازاریابی تبلیغات اینترنتی مهم‌ترین و بهترین نوع از انواع گوناگون استراتژی تبلیغات اینترنتی است که در خدمات دیجیتال مارکتینگ برای مخاطبان قرار گرفته است. موفقیت تبلیغات شما، در موفقیت محصولتان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. عنوان حرفه ای شما هرچه که باشد، وابسته به موفقیت فروش محصول یا خدماتی است که بازاریابی اش به عهده‌ی شماست. قطعا شما به استراتژی مبارزه‌ی تبلیغاتی تان اهمیت می‌دهید و همه‌ی متون و ایده‌های تبلیغاتی را پیش از آنکه برای تولید فرستاده شوند، به دقت بازبینی و کنترل می‌کنید. اما حوزه‌ی برنامه‌ریزی رسانه ممکن است چندان مورد علاقه‌ی شما نباشد. ممکن است براین باور باشید که قلب تبلیغات در واقع پیام است. در نتیجه احتمالا بر موضوع، تیترها، عوامل بصری، واژه‌ها و متن آن تمرکز می‌کنید. ممکن است شما برنامه‌ی رسانه ها را به طور سطحی بازبینی کنید چرا که تمرکز اصلی‌تان بر این مقوله نیست. یا ممکن است برنامه‌ی رسانه‌ای را اصلا بررسی نکنید. زیرا مفاهیم و عملکردهای رسانه‌های تبلیغاتی را به خوبی درک نمی‌کنید! تبلیغات، دنیایی است از سادگی و پیچیدگی، سایه و روشن، درگیری و دوستی، حق و باطل؛ حقیقتی که با جهان بشریت آمیخته است و این امکان را به او می‌دهد که راه صلاح و خیر و نیکی را انتخاب کند. روش‌های تبلیغ از مهم‌ترین فرازهای جهان ارتباطات و اصول دانش تبلیغ‌اند …

  • تبلیغات برنامه‌های موبایلی (PUSH NOTIFICATION)
  • تبلیغات بازی‌های دیجیتال (GAMIFICATION)
  • تبلیغات گوگل، راه‌اندازی و مدیریت پنل گوگل ادوردز (GOOGLE ADWORDS)
  • تبلیغات بنری در سایر سایت‌های اینترنتی
  • تبلیغات کلیکی و افزایش ترافیک ورودی به سایت (PPC)
  • رپورتاژ آگهی
کمپین های تبلیغاتی Advertising Campaign
راهکار بسیار مهم « کمپین های تبلیغاتی » به صورت کاملا تخصصی در خدمات دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته است. حکایت شخصی که بر حیطه‌های مختلف تبلیغات تسلط دارد و گمان دارد با اشراف بر این حوزه‌ها حالا دیگر می‌تواند یک کمپین تبلیغاتی درست و حسابی بنویسد، حکایت شخصی است که به قول سعدی «چندین چراغ دارد و بیراهه می‌رود». هیچ تردیدی نیست که مبنای این تصمیم، دانش است؛ دانشی که منابع متعددی هم برایش فراهم است. صدها کتاب و مقاله در وصف چیستی و چرایی تبلیغات نوشته شده و متخصصان بسیاری درباره‌ی خلاقیت، ایده‌پردازی، رسانه‌ها، متن‌نویسی و غیره گفته و نوشته‌اند. اما چرا کمپین‌نویسی کار ساده‌ای نیست؟ شاید به این دلیل که در عمل، یعنی به اجرا که می‌رسیم، دو دغدغه‌ی اصلی وجود دارد: از کجا باید شروع کرد؟ کدام مسیر را باید پیش گرفت؟

  • بررسی، تحلیل و تدوین استراتژی‌های کمپین تبلیغاتی
  • شناسایی و تعیین هدف و پیام هدف کمپین مورد بحث
  • شناسایی و تعیین بازار مخاطبین هدف
  • تعیین پلن مالی ویژه کمپین مورد بحث با رویکرد به استراتژی‌های تعیین شده
  • برنامه‌ریزی دقیق زمانی جهت برگزاری کمپین در تاریخ مقرر
  • شناسایی و انتخاب درگاه‌های برگزاری کمپین تبلیغاتی دیجیتال
  • آنالیز، تحلیل و مستندسازی بازخورد نتایج حاصله از برگزاری هر کمپین تبلیغاتی
طراحی و اجرای هویت بصری سازمانی Organizational Visual Identity Design
طراحی و اجرای هویت بصری سازمانی هم از آن دسته اقداماتی است که در بازاریابی دیجیتال معمولا کمتر مورد اهمیت قرار داده می‌شود.این مورد در خدمات دیجیتال مارکتینگ، به صورت کاملا تخصصی مورد بررسی، تحلیل و اجرا قرار خواهد گرفت. همواره مخاطبان چیزی را که خودشان می‌بینند بیشتر می‌پذیرند. ظاهر هر کسب و کار و شخصیت در اولین برخورد تا حد بسیار زیادی نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن آن کسب و کار است. مخاطبان برای زیبایی و جذابیت‌های ظاهری، یکپارچه‌گی و مهندسی بودن یک کسب و کار ارزش بسیاری قائل هستند. طبیعی‌ست مخاطبان میان دو گزینه انتخاب نهایی، موردی را می‌پسندند که از نظر ظاهری نسبت به دیگری ارجحیت دارد. هویت بصری و یکپارچه سازمانی یک شرکت، سازمان و کسب و کار از جمله موارد بسیار مهم در موفقیت آن کسب و کار محسوب می‌شود. شما برای اینکه بتوانید یک کالا یا خدمت بی‌نقص به مخاطب خود ارائه دهید، در وهله اول باید از لحاظ ظاهری دارای مقبولیت باشید، این گام نخست است؛ پس از آن به موارد فنی و کیفیت محصول و خدمات خواهیم رسید. یادمان باشد در برخورد اول مخاطبان آن چیزی را می‌بینند که می‌بینند …

  • بررسی، تحلیل و تدوین استراتژی‌های لازم جهت یکپارچه‌سازی هویت سازمانی اعم از انتخاب رنگ، فونت، سطح، حجم و…
  • طراحی لوگوی اختصاصی
  • طراحی ست اداری اختصاصی شامل کارت ویزیت، سربرگ، فاکتور فروش، سالنامه، تقویم جیبی، پاکت نامه، ست تبلیغاتی هدیه، لیوان، خودکار، پک سی‌دی و…
  • طراحی دکوراسیون، دیزاین و معماری داخلی محل کسب و کار ( اجرای آن در صورت درخواست)
  • طراحی و ساخت موسیقی سازمانی
  • طراحی و ساخت موشن‌گرافی یا انیمیشن سازمانی
  • طراحی لباس سازمانی ویژه آقایان و بانوان
پشتیبانی Support
در دنیای تنیده در ارتباطات امروز و سراسر پیچیدگی و استرس، کاربران در فضای مجازی تمایل دارند در سریع‌ترین زمانِ ممکن به پاسخ پرسش‌های خود دست یابند. طبیعتا کاربران کسب و کاری را برای اخذ کالا و خدمات انتخاب می‌کنند که پاسخ‌گویی سریع‌تر و دقیق‌تر نسبت به مسأله طرح شده آن‌ها داشته باشد. حمایت و خدمات پس از فروش در کسب و کارهای امروز جزو اصلی‌‌ترین لازمه‌های موفقیت است؛ آن قدر مهم و حیاتی که در وصف آن بارها و بارها گفته شده است: سود یک محصول یا خدمت در فروش نیست، بلکه در پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن محصول یا خدمت است. با پشتیبانی تخصصی و یکپارچه است که می‌توان یک مخاطب را به خریدار و یک خریدار را به مشتری متعهد و مبلغ تبدیل کرد. « پشتیبانی » از کلیه خدمات ارائه شده در خدمات دیجیتال مارکتینگ از اهمیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.
طراحی و اجرای داشبورد مدیریتی و استراتژیک Management Dashboard
داشبورد مدیریتی و استراتژیک به عنوان تجمیع‌کننده و محل آزمون، اعتبار و گزارش گیری خدمات دیجیتال مارکتینگ از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. از جمله مهم‌ترین نیازهای مدیر هر کسب و کار، دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و گزارش‌های مربوط به حوزه فعالیت، رصد کردن وظایف نیروهای انسانی، میزان دقیق ورودی و خروجی اطلاعات متفاوت، میزان بهره‌وری، سیر صعودی و نزولی و به طور کلی گزارش‌های دقیق با جزئیات کامل از روند پیش‌روی پروژه‌ها و نتایج حاصله می‌باشد؛ اگر نیاز باشد برای گزارش‌گیری هر بخش وارد آن بخش شده و نسبت به اخذ گزارش و اطلاعات مورد نیاز اقدام گردد، رفته‌ رفته و پس از رشد کسب و کار و ازدیاد اطلاعات این امر، به فعلی خسته‌کننده و پردغدغه تبدیل می‌شود، آن‌جاست که در گذر زمان شیرازه کار از دست مدیریت خارج شده و همین امر موجبات خسران و زیان را پدید می‌آورد. داشبوردهای مدیریتی تحت وب به منظور رسیدگی، رصد کردن و گزارش‌گیری کامل از یک کسب و کار، ویژه مدیریت و با توجه به نیازهای هر کسب و کار به صورت جداگانه شخصی‌سازی شده و کار را برای مدیریت و گزارش‌گیری دقیق و لحظه‌ای فراهم می‌کند …

  • گزارش‌گیری لحظه‌ای از روند پیشرفت کل پروژه به صورت جزء به جزء و کلی مطابق نیاز
  • تجزیه و تحلیل گزارش‌ها و داده‌ها
  • ارائه اطلاعات جامع جهت رسیدن به اهداف کسب و کار