امکان سنجی، تهیه طرح توجیهی فنی و اقتصادی

ایجاد هر پروژه ای مستلزم سرمایه گذاری است. چه بسیار سرمایه گذاری های عظیم اقتصادی که توسط بخش های دولتی و یا خصوصی در بخش صنعت ساختمان صورت می گیرد بدون انجام مطالعات امکان سنجی بوده و این امر باعث گردیده تا پروژه های بیشماری امروز نیمه تمام رها شوند و یا پس از ساخت و اتمام پروژه در دست سرمایه گذاران آن مانده است بدون اینکه حتی بدانند پروژه درحال ساخت آنها پاسخگوی کدام نیاز جامعه است و برای چه هدفی ساخته می شود.

در بخش اطلاعات مربوط به مکان یابی، امکان سنجی، تحقیقات بازار و تهیه طرح های توجیهی فنی و اقتصادی حضورتان ارائه میگردد.

جایگاه برندسازی در مطالعات امکان سنجی پروژه های ساختمانی | گروه طاها

جایگاه برندسازی در مطالعات امکان سنجی پروژه های ساختمانی | گروه طاها

چهارمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: جایگاه برندسازی در مطالعات امکان سنجی پروژه های ساختمانی با حضور: دکتر احمد هادی زاده، معاون سرمایه ‏گذاری و فروش شرکت توسعه ابنیه حافظ ، دکتر سید مهام الدین طباطبایی مدرس دانشگاه کارلتون کانادا و فعال صنعت ساختمان ، اميرحسين نوري پور، مدير توسعه بازار گروه ساختماني معلم با اجرای:دکتر امین نعیم آبادی چهارشنبه 1400.10.22 ساعت 19 برگزار گردید.
طرح امکان سنجی چیست و ضرورت تدوین طرح توجیهی فنی و اقتصادی کدام است ؟ | هلدینگ طاها

طرح امکان سنجی چیست و ضرورت تدوین طرح توجیهی فنی و اقتصادی کدام است ؟ | هلدینگ طاها

در این مقاله قصد داریم به صورت جامع تمامی سوالات ، پرسش ها و جستجوهای شما را در خصوص طرح توجیهی فنی و اقتصادی با راهنمایی و مدیریت آقای دکتر امین نعیم آبادی پاسخگو باشیم. (امکان سنجی چیست ، امکان سنجی به انگلیسی ، امکان سنجی بازار ، امکان سنجی پروژه ، امکان سنجی اقتصادی ، امکان سنجی محصول ، امکان سنجی بازار چیست ، امکان سنجی با اکسل ، امکان سنجی به چه معناست ، امکان سنجی با کامفار ، امکان سنجی پروژه چیست ، امکان سنجی پروژه های ساختمانی ، امکان سنجی پروژه pdf ، امکان سنجی پروژه های عمرانی ، امکان سنجی تولید ، امکان سنجی از جنبه فنی ، امکان سنجی طرح از جنبه فنی ، جدول امکان سنجی ، امکان سنجی چه سندی است، امکان سنجی چیه ، امکان سنجی فنی چیست ، مطالعات امکان سنجی چیست ، امکان سنجی مالی چیست ، امکان سنجی fs چیست ، حوزه امکان سنجی ، امکان سنجی در معماری ، امکان سنجی در پروژه ، امکان سنجی در شهرسازی ، در مورد امکان سنجی ، امکان سنجی را تعریف کنید ، انواع امکان سنجی را نام ببرید ، امکان سنجی فنی را توضیح دهید و ...)
امکانسنجی و تهیه طرح توجیه فنی و اقتصادی در صنعت ساختمان | گروه طاها

امکانسنجی و تهیه طرح توجیه فنی و اقتصادی در صنعت ساختمان | گروه طاها

امکان سنجی یک پروژه احتمال پذیرفته شدن نتیجه پروژه است. بسته به نوع پروژه، جنبه های مختلف باید در یک مطالعه امکان سنجی و تهیه طرح توجیه فنی و اقتصادی بررسی شوند. گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها با بهره گیری از دپارتمان های تخصصی خود و تحت مدیریت دکتر امین نعیم آبادی با تجربه نزدیک به 1000 پروژه ساختمانی در کنار سرمایه گذاران ساختمانی و انبوه سازان می باشد.
مطالعه امکان سنجی چیست؟ چگونه طرح توجیه فنی و اقتصادی تهیه نماییم ؟ | گروه طاها

مطالعه امکان سنجی چیست؟ چگونه طرح توجیه فنی و اقتصادی تهیه نماییم ؟ | گروه طاها

چرا مطالعه امکان سنجی در مدیریت پروژه بسیار مهم است؟ به عنوان مثال، مطالعه امکان‌سنجی یا تحلیل امکان‌سنجی، پایه‌ای است که طرح پروژه شما بر آن استوار است. به این دلیل است که تجزیه و تحلیل امکان سنجی، دوام پروژه شما را تعیین می کند. اکنون که توجه شما را به خود جلب کرده‌ایم، برای یادگیری آنچه باید در مورد مطالعات امکان‌سنجی بدانید، ادامه دهید.
تهیه طرح توجیهی فنی و اقتصادی | گروه طاها

تهیه طرح توجیهی فنی و اقتصادی | گروه طاها

بدون شک قبل از هرگونه سرمایه­ گذاری ، اجرای پروژه و یا هر فعالیت اقتصادی یا تولیدی دیگر، انجام مطالعات طرح توجیهی (امکان­ سنجی) یا FS لازم است.
انواع ریسک سرمایه گذاری چیست؟ | گروه طاها

انواع ریسک سرمایه گذاری چیست؟ | گروه طاها

مدیریت سبد سهام بدون دانش و اطلاعات کافی امکان پذیر نمی‌باشد و در صورتی که امکان بررسی بازار سرمایه را نداریم، علاوه بر شرکت در دوره های آشنای با بورس، باید مدیریت سبد سرمایه‌گذاری خود را به دست کارشناس بسپاریم.
بازار سرمایه راهی برای تامین مالی مسکن | گروه طاها

بازار سرمایه راهی برای تامین مالی مسکن | گروه طاها

بخش مسکن یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است که با ارتباطات پسین و پیشین گسترده خود می‌تواند به موتور رشد اقتصادی و توسعه کشور بدل شود.همچنین بخش مسکن تاثیر بسزایی بر اشتغال دارد به‌طوری‌که سهم اشتغال‌زایی بخش مسکن، جزو یکی از بالاترین آمارهای اشتغال‌زایی در میان سایر بخش‌های اقتصاد کشور است.در نتیجه لزوم پرداختن به موضوع مسکن به عنوان یکی از نیازهای ضروری و حقوق اساسی شهروندان و همچنین راهکاری برای بهبود شاخص رشد اقتصادی، افزایش اشتغال و افزایش رفاه در کشور بیش از پیش نمایان می‌شود.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...