برندینگ و هویت بخشی پروژه های ساختمانی

علیرغم آنکه صنعت ساختمان یکی از بنیادی ترین زیرساخت های اقتصاد است، اما در بخش هایی از مدیریت زنجیره تأمین خود دچار گرفتاری هایی است که بیش از آنچه به محیط بیرونی مربوط باشد، ناشی از عقب ماندگی درونی خود است. این نوع گرفتاری های بیشتر در حوزه مدیریت بازار آن خود را نشان می دهد.

از قضا در شاخه های دیگر صنعت، همانند صنعت غذا و صنایع مرتبط با محصولات و خدمات FMCG این بخش دارای رشد همگن و مطلوبی بوده است، اما در صنعت ساختمان، این مهم به درجه ای بلوغ و شکوفایی نرسیده و همتراز با دیگر شئون آن رشد نکرده است. در این بخش به ارائه مقالات پیرامون گروه آپان | برندینگ و هویت بخشی تخصصی مجتمع های مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری می پردازیم.

"در صنعت ساخت و ساز ترکیه مشکل برند، تبلیغات و فروش وجود دارد" | گروه طاها

"در صنعت ساخت و ساز ترکیه مشکل برند، تبلیغات و فروش وجود دارد" | گروه طاها

مصطفی سولماز، رئیس شرکت ساب برند و آژانس تبلیغاتی گفت: بخش ساخت و ساز به ویژه تولید مسکن بخشی است که سهم جدی در اقتصاد دارد. اما در شرایط ترکیه می توان دید که تلاش های برندسازی در بخش ساخت و ساز و به ویژه در تولید مسکن کم و تبلیغات یکنواخت و ناکافی است.
مدیریت برند در صنعت ساخت و ساز چیست و چگونه باید انجام شود؟ | گروه طاها

مدیریت برند در صنعت ساخت و ساز چیست و چگونه باید انجام شود؟ | گروه طاها

حالات ، سبک زندگی ، نیازها و مفاهیم مردم در طول تاریخ تغییر کرده و ساختارها متنوع و رشد کرده اند و به موازات شهرنشینی/مدرن شدن، بخش ساخت و ساز در این دوره بیشترین نیاز را به بروزرسانی و برندسازی در صنعت ساختمان داشته است.
برندسازی یا لاکچری سازی در صنعت ساختمان | گروه طاها

برندسازی یا لاکچری سازی در صنعت ساختمان | گروه طاها

سومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند سازی یا لاکچری سازی در صنعت ساختمان با حضور جناب آقای دکتر بهنام زنگی رئیس انجمن علمی پژوهش های هنری ایران ، جناب آقای مهندس شهرام قندچی مدیر دفتر استراتژی و دانش تیپاکس و سرکار خانم دکتر فرناز فرازمند مدیر تبلیغات آژانس آسیا و مدرس دانشگاه برگزار شد.
برند و ارزش افزوده در ساختمان | گروه طاها

برند و ارزش افزوده در ساختمان | گروه طاها

دومین جلسه از نشست های هم اندیشی آپان با موضوع برند و ارزش افزوده در ساختمان با حضور جناب آقای مهندس محسن عبدالهی ثابت مدیر پروژه های شرکت توسعه عمران نسیم ، جناب آقای مهدی کرمعلی مدیر توسعه و بازاریابی شرکت سرشاران و جناب آقای هادی خادم موسوی کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی و کارآفرینی با اجرای دکتر امین نعیم آبادی برگزار شد.
برندسازی یا برندینگ در صنعت ساختمان | گروه طاها

برندسازی یا برندینگ در صنعت ساختمان | گروه طاها

اولین جلسه هم اندیشی های آپان با موضوع «برندسازی یا برندینگ در صنعت ساختمان» با حضور دکتر محمد رحیم اسفیدانی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران؛ سید محمد حسین ساداتیان، قائم مقام مؤسسه بشرافیلم و فعال برندینگ ساختمان و دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان در روز چهارشنبه اول دی ماه 1400 برگزار شد. اجرای این هم اندیشی را هم دکتر احمد پاکزاد بر عهده داشت.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...