مقالات تخصصی

شما می توانید در این بخش مقالات تخصصی با محوریت صنعت ساختمان را مطالعه فرمایید.

دهمین هماندیشی آپان،مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان

دهمین هماندیشی آپان،مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان

دهمین هماندیشی آپان برگزار می شود.با موضوع: ◀️مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان (به مناسبت روز ملی روابط عمومی) مهمان این جلسه:آقای دکتر سعید فیلسوفیان، مدیر روابط عمومی میدکو ، مجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان 🔴چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 🔴ساعت 19 ◀️به صورت لایو اینستاگرامی
نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401

نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401

نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401برگزار شد.مهمان این جلسه:آقای دکتر حمید رضا شیرزاد، معاون گروه سرمایه گذاری مسکن مجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان 🔴چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 🔴ساعت 19 ◀️به صورت لایو اینستاگرامی
ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان

ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان

صنعت ساختمان ایران علیرغم درگیری‏های متنوع و متعددی که برای تدوام چرخه تولید و  بقاء خود دارد، اما به طور مطلوب از فرآیندهای پشتیبان نظیر برندسازی استفاده نمی‏کند. در واقع فعالان صنعت ساختمان، به واسطه عدم ادراک صحیح از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های برندسازی در کاهش اثرات سوء بحران‏ها، از توان پیشگیرانه آن جهت تهدیدات آتی و زمینه‏ سازی برند برای استفاده بهینه از فرصت‏ها، استفاده نمی‏کنند. از این جهت می‏توان گفت برندسازی همان حلقه مفقوده در صنعت ساختمان است که از آن محرومند.
انتخاب شرکت مدیریت ساختمان

انتخاب شرکت مدیریت ساختمان

با گسترش فعالیت های ساخت و ساز به ویژه در کلان شهرها و بهره گیری حداکثری سازندگان از زمین برای ساخت تعداد بیشتری از واحدهای مسکونی، شاهد ساخت برج های مسکونی و مجتمع ها هستیم. در نگاه نخست خریدار واحد به دنبال بهترین لوکیشن، نورگیر بودن واحد، مشاعات و سایر پارامترها برای خرید واحد خود است ولی به مرور زمان و سکونت در مجتمع متوجه میشود که در صورت عدم وجود یک مدیریت واحد، منظم و منسجم، آرامشی را که به دنبال آن بوده است کسب ننموده است. شاید برای مجتمع های با تعداد واحد کم و مشاعات معمولی بتوان مدیریت ساختمان را از طریق انتخاب هیئت مدیره و کمک ساکنین پیش برد اما هر چه تعداد و مشخصات فنی و تنوع در مشاعات ایجاد میشود متوجه آن میشویم که به یک شرکت تخصصی برای سپردن کلیه امور مربوط به مدیریت ساختمان یا مجتمع مسکونی خود هستیم.
مدیریت ساختمان مسکونی اداری تجاری

مدیریت ساختمان مسکونی اداری تجاری

مدیریت ساختمان از جمله فعالیت‌‌های پر‌مسئولیت و زمانبر است که باید با  دانش فنی و تخصص کافی انجام شود. هر‌ روزه بسیاری از ساختمان‌ها به علت  نداشتن بازرسی‌های فنی دچار حوادث بعضا جبران‌ ناپذیر می‌شوند و مسئولیت اغلب آنها با مدیر ساختمان است. دپارتمان مدیریت بهره برداری گروه طاها آمده است تا این مسئولیت مهم را  بر‌عهده بگیرد تا ساکنان ساختمان‌ها را از نگرانی و معضلات پر‌شمار مدیریت ساختمان رهایی بخشد و ساختمان آرام و بی‌دغدغه برای آنها به ارمغان آورد.
هفتمین نشست گروه آپان با موضوع باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران

هفتمین نشست گروه آپان با موضوع باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران

هفتمین نشست از هم اندیشی های گروه آپان بیستم بهمن ماه 1400 با موضوع باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران برگزار گردید. اجرای این هم اندیشی را دکتر امین نعیم آبادی بر عهده داشته و میهمان برنامه دکتر احمد پاکزاد مدیر عامل شرکت ایزد آبان پارسه (گروه آپان) و مدیر باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران بودند. در این نشست به ابعاد مختلف ضرورت های تشکیل باشگاه و شیوه نامه عضویت در باشگاه برندسازان صنعت ساختمان ایران پرداخته شد.
ششمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: جایگاه کارگزاران فروش در صنعت ساختمان

ششمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: جایگاه کارگزاران فروش در صنعت ساختمان

ششمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: جایگاه کارگزاران فروش در صنعت ساختمان با حضور: مهندس مجید جوانشیر مدیر بازاریابی و فروش شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس که وظیفه بازاریابی و فروش مجتمع مگاپارس را نیز دارد با اجرای: دکتر امین نعیم آبادی چهارشنبه 1400.11.13 ساعت 19برگزار شد. فیلم کامل هم اندیشی را در ذیل می توانید مشاهده فرمایید. همچنین آرشیو کامل فیلم های هم اندیشی آپان از طریق لینک قابل دسترس می باشند.
بهره برداری مجتمع تجاری

بهره برداری مجتمع تجاری

بهره برداری مجتمع تجاری ، بهره برداری مجتمع اداری ، بهره برداری مجتمع مسکونی که به صورت صحیح و اصولی انجام شود یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذارانی است که منابع مالی خود را در ساخت چنین مجتمع هایی صرف نموده اند. در بازار ساختمان سازندگان این رویه را به خوبی شناخته اند که برای سرمایه گذاری منطقه و زمینی را انتخاب نمایند، محاسبات اولیه مالی خود را انجام دهند که آیا ساختن این زمین صرفه مالی دارد یا خیر و سپس با مدلهایی همچون مشارکت، سرمایه گذاری و خرید زمین، ساخت، پیش فروش واحد و در نهایت اتمام عملیات اجرایی و فروش کامل واحدها پروژه خود را به پایان رسانده و برای پروژه بعدی خود را مهیا نمایند. حال آنکه با توجه به نوسانات اقتصادی و پارامترهای مختلفی که بر روی اقتصاد صنعت ساختمان اثر می گذارد دیگر این رویه مرسوم قابل اجرا نیست و حتی اگر برای سرمایه گذاران منفعت مالی و حسابدارای داشته باشد لزوما منفعت اقتصادی با توجه به زمان سپری شده و نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور ایران ندارد.
پنجمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: تأثیر برند شخصی در اعتبار برند ساختمان

پنجمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: تأثیر برند شخصی در اعتبار برند ساختمان

پنجمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: تأثیر برند شخصی در اعتبار برند ساختمان با حضور: امیر حسین نوری پور مدیر توسعه بازار گروه ساختمانی معلم ، رضا شفیعی فعال حوزه برندینگ صنعتی ، دکتر عاطفه پرسابی مدیرعامل مؤسسه مطالعات مدیریت فرآیند دهم با اجرای: دکتر احمد پاکزاد چهارشنبه 1400.10.29 ساعت 19برگزار شد.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. در این روزهای کرونایی برایتان سلامتی و شادی از خداوند خواهانیم. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها به مدیریت دکتر امین نعیم آبادی محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...