امکان سنجی، تهیه طرح توجیهی فنی و اقتصادی

ایجاد هر پروژه ای مستلزم سرمایه گذاری است. چه بسیار سرمایه گذاری های عظیم اقتصادی که توسط بخش های دولتی و یا خصوصی در بخش صنعت ساختمان صورت می گیرد بدون انجام مطالعات امکان سنجی بوده و این امر باعث گردیده تا پروژه های بیشماری امروز نیمه تمام رها شوند و یا پس از ساخت و اتمام پروژه در دست سرمایه گذاران آن مانده است بدون اینکه حتی بدانند پروژه درحال ساخت آنها پاسخگوی کدام نیاز جامعه است و برای چه هدفی ساخته می شود.

در بخش اطلاعات مربوط به مکان یابی، امکان سنجی، تحقیقات بازار و تهیه طرح های توجیهی فنی و اقتصادی حضورتان ارائه میگردد.

جایگاه برندسازی در مطالعات امکان سنجی پروژه های ساختمانی | گروه طاها

جایگاه برندسازی در مطالعات امکان سنجی پروژه های ساختمانی | گروه طاها

چهارمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: جایگاه برندسازی در مطالعات امکان سنجی پروژه های ساختمانی با حضور: دکتر احمد هادی زاده، معاون سرمایه ‏گذاری و فروش شرکت توسعه ابنیه حافظ ، دکتر سید مهام الدین طباطبایی مدرس دانشگاه کارلتون کانادا و فعال صنعت ساختمان ، اميرحسين نوري پور، مدير توسعه بازار گروه ساختماني معلم با اجرای:دکتر امین نعیم آبادی چهارشنبه 1400.10.22 ساعت 19 برگزار گردید.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...