مدیریت بهره برداری مجتمع های تجاری

در کشورمان ایران با افزایش ساخت و ساز ساختمان و مجتمع های تجاری اداری مسکونی و چند منظوره روبرو هستیم . روند رو به رشد و راه‌اندازی مجتمع‌های تجاری اداری و استقبال عموم بهره برداران و سرمایه گذاران از این مراکز باعث شده که مدیریت راه اندازی و بهره برداری در مجتمع‌های تجاری اداری و چند منظوره بیش از پیش اهمیت یابد. اما اهمیت آن زمانی به چشم می آید که پس از گذشت یک یا دو سال شاهد کاهش استقبال مصرف کنندگان از مجتمع های تجاری هستیم و این روند تعطیلی بخشی یا تمامی مجتمع تجاری را در پی خواهد داشت و خسارت جبران ناپذیری را به سرمایه گذاران و مالکین مجتمع های تجاری اداری و چند منظوره و یا خریداران و بهره برداران واحدهای تجاری وارد می نماید.

در این بخش به ارائه مقالات پیرامون راه اندازی و مدیریت بهره برداری شرکتی مجتمع های تجاری می پردازیم.

قرارداد مدیریت بهره برداری مجتمع تجاری | هلدینگ طاها

قرارداد مدیریت بهره برداری مجتمع تجاری | هلدینگ طاها

مدیریت بهره برداری مجتمع های تجاری و سپردن کار آن به شرکت مدیریت بهره برداری زبده و کاربلد جزو دغدغه های کارفرمایان و سرمایه گذاران است، چرا که ورود به ساخت مجاتع تجاری بدون در نظر گرفتن مسیر برندینگ و هویت بخشی مجتمع تجاری و عدم حضور یک شرکت مدیریت بهره برداری از ابتدای پروژه به عنوان مشاور در کنار شرکت مهندسین مشاور طراح و تیم عملیات اجرایی و ساخت می تواندمنجر به بروز زیان ها و لطمات جبران ناپذیری گردد. در این مقاله قصد داریم به بررسی و ارائه فرمت قرارداد بهره برداری مجتمع تجاری بپردازیم. بدیهی است که بندها و مفاد تخصصی دیگری نیز به جز متن حاضر و بسته به نیاز هر مجتمع تجاری، تکمیل کننده یک قرارداد مناسب می باشد.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...