بازاریابی و فروش پروژه های ساختمانی

مدیریت هر کسب‌وکاری نیاز به دانش و آگاهی در زمینه‌های مختلفی دارد. در این میان یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که هر مدیری برای به سرانجام رساندن کسب‌وکارش به آن نیاز دارد، آگاهی از اصول بازاریابی و فروش است.

هر کسب‌وکاری، بدون فروش، از بین می‌رود؛ اما جذب مشتریان صرفا به دلیل داشتن سال‌ها تجربه، مدارک عالی، یا حتی بهترین محصول رخ نمی‌دهد. فروش به گفته‌ی افراد مجرب در این زمینه، هنر و علمی است که مستلزم مهارت در هر دو رشته است. مدیران فروش به فروشندگان خود در زمینه‌ی پرس‌وجو، گوش دادن و بستن قرارداد آموزش می‌دهند. فروش زمانی رسما به انجام می‌رسد که یا قرارداد پرداخت برای کالاها و خدمات به امضا برسد و یا در عوض کالاها و خدمات، پول پرداخت شود. در این بخش به ارائه مقالاتی پیرامون گروه وانیا | بازاریابی و فروش پروژه های مسکونی، اداری، تجاری، ویلایی و چند منظوره می پردازیم.

قانون پیش‌فروش ساختمان | پیش فروش مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری | هلدینگ طاها

قانون پیش‌فروش ساختمان | پیش فروش مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری | هلدینگ طاها

هر قراردادی با هر عنوان که به موجب آن، مالک رسمی زمین (پیش‌فروشنده) متعهد به احداث یا تکمیل واحد ساختمانی مشخص در آن زمین شود و واحد ساختمانی مذکور با هر نوع کاربری از ابتدا یا در حین احداث و تکمیل یا پس از اتمام عملیات ساختمانی به مالکیت طرف دیگر قرارداد (پیش‌خریدار) درآید از نظر مقررات این قانون « قرارداد پیش‌فروش ساختمان» محسوب می‌شود.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...