مدیریت ساختمان و ارائه خدمات هتلینگ

مدیریت ساختمان از جمله فعالیت‌‌های پر‌مسئولیت و زمانبر است که باید با  دانش فنی و تخصص کافی انجام شود. هر‌ روزه بسیاری از ساختمان‌ها به علت نداشتن بازرسی‌های فنی دچار حوادث بعضا جبران‌ ناپذیر می‌شوند و مسئولیت اغلب آنها با مدیر ساختمان است. دپارتمان مدیریت بهره برداری گروه طاها به عنوان یک شرکت مدیریت ساختمان آمده است تا این مسئولیت مهم را بر‌عهده بگیرد تا ساکنان ساختمان‌ها را از نگرانی و معضلات پر‌شمار مدیریت ساختمان رهایی بخشد و ساختمان آرام و بی‌دغدغه ای را برای آنها به ارمغان آورد. در این بخش به ارائه مقالات پیرامون مدیریت ساختمان و ارائه خدمات هتلینگ مجتمع های مسکونی اداری ویلایی می پردازیم.

انتخاب شرکت خدمات مدیریت ساختمان | نگهداری ساختمان | خدمات هتلینگ | هلدینگ طاها

انتخاب شرکت خدمات مدیریت ساختمان | نگهداری ساختمان | خدمات هتلینگ | هلدینگ طاها

با گسترش فعالیت های ساخت و ساز به ویژه در کلان شهرها و بهره گیری حداکثری سازندگان از زمین برای ساخت تعداد بیشتری از واحدهای مسکونی، شاهد ساخت برج های مسکونی و مجتمع ها هستیم. در نگاه نخست خریدار واحد به دنبال بهترین لوکیشن، نورگیر بودن واحد، مشاعات و سایر پارامترها برای خرید واحد خود است ولی به مرور زمان و سکونت در مجتمع متوجه میشود که در صورت عدم وجود یک مدیریت واحد، منظم و منسجم، آرامشی را که به دنبال آن بوده است کسب ننموده است. شاید برای مجتمع های با تعداد واحد کم و مشاعات معمولی بتوان مدیریت ساختمان را از طریق انتخاب هیئت مدیره و کمک ساکنین پیش برد اما هر چه تعداد و مشخصات فنی و تنوع در مشاعات ایجاد میشود متوجه آن میشویم که به یک شرکت تخصصی برای سپردن کلیه امور مربوط به مدیریت ساختمان یا مجتمع مسکونی خود هستیم.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...