بایگانی نوشته‌ها

اعتماد عمومی و حوادث ساختمانی

اعتماد عمومی و حوادث ساختمانی

*چهاردهمین هم اندیشی با موضوع:*اعتماد عمومی و حوادث ساختمانی*میزبان: جناب آقای دکتر امین نعیم آبادی/ رئیس هیأت مدیره گروه آپان مهمان: جناب آقای سید رضا جمشیدی/ مدیرمسئول رسانه مسئولیت اجتماعی و عضو کمیته ملی مسئولیت اجتماعی⭕چهارشنبه 1401.04.01⭕ساعت 19در صفحه اینستاگرام آپان به نشانیhttps://www.instagram.com/invites/contact/?i=hu5d2ulqr9f9&utm_content=n5laj63
مدیریت ساختمان و ﻣﺮاﻗﺒﺖ و ﻧﮕﻬﺪاري از ﺳﺎﺧﺘﻤﺎنﻫﺎ با نگاه اجمالی به مبحث 22 مقررات ملی ساختمان

مدیریت ساختمان و ﻣﺮاﻗﺒﺖ و ﻧﮕﻬﺪاري از ﺳﺎﺧﺘﻤﺎنﻫﺎ با نگاه اجمالی به مبحث 22 مقررات ملی ساختمان

ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻳﻚ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﻣﻠﻲ اﺳﺖ و ﻋﺪم ﻛﻨﺘﺮلﻫﺎيﻻزم ﭘﺲ از ﺳﺎﺧﺖ آن، ﺧﺴﺎرتﻫﺎي ﺟﺒﺮانﻧﺎﭘﺬﻳﺮي ﺑﺮ اﻗﺘﺼﺎد ﻫﺮ ﻛﺸﻮر ﺑﺮ ﺟﺎي ﻣﻲﮔﺬارد. اﺟﺰاي ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﺷﺎﻣﻞ ﺑﺨﺶﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻌﻤﺎري، ﺳﺎزه،ﺗﺄﺳﻴﺴﺎت ﺑﺮﻗﻲ و ﺗﺄﺳﻴﺴﺎت ﻣﻜﺎﻧﻴﻜﻲدر ﻃﻮل ﻋﻤﺮ ﻣﻔﻴﺪ ﺧﻮد، ﺑﺮ اﺛﺮ ﻋﻮاﻣﻞ ﻧﺎﺷﻲ از ﺷﺮاﻳﻂ ﺟﻮي و ﺧﻄﺮات ﻃﺒﻴﻌﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ زﻟﺰﻟﻪ،ﺳﻴﻞ و ﻃﻮﻓﺎن، ﻗﺼﻮر در ﻧﮕﻬﺪاري، ﺑﻬﺮهﺑﺮداري ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ، ﻋﺪم ﻛﻨﺘﺮل و ﺑﺎزرﺳﻲﻫﺎي ادواري از ﺷﺮاﻳﻂ ﺑﻬﺮهﺑﺮداري ﺗﺄﺳﻴﺴﺎت ﺑﺮﻗﻲ و ﻣﻜﺎﻧﻴﻜﻲ و ﭘﺎﻳﺪاري ﻗﻄﻌﺎت ﻧﻤﺎ و ﺳﺎﻳﺮ اﺟﺰاي اﻟﺤﺎﻗﻲ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن، ﻋﺪم ﻛﻨﺘﺮل ﺷﺮاﻳﻂ ﭘﻲ، ﺧﺎك زﻳﺮ ﺷﺎﻟﻮده و دﻳﻮارﻫﺎي ﺑﻨﺎﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ در ﻣﺠﺎورت ﺳﺎﺧﺘﻤﺎنﻫﺎي در ﺣﺎل ﺳﺎﺧﺖ ﻳﺎ ﺗﺠﺪﻳﺪ ﺑﻨﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﻣﻤﻜﻦ اﺳﺖ دﭼﺎر ﻓﺮﺳﻮدﮔﻲزودرس و از دﺳﺖ دادن ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺻﺤﻴﺢ ﺧﻮد از ﻧﻈﺮ اﻳﻤﻨﻲ و ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﺷﻮﻧﺪ
انعقاد کنسرسیوم همکاری گروه طاها با گروه آرک

انعقاد کنسرسیوم همکاری گروه طاها با گروه آرک

گروه طاها در راستای تکمیل زنجیره ارزش و هم افزایی با شرکت های صاحب صلاحیت و پوشش خدمات از مکان یابی تا بهره برداری و رونق بخشی، با گروه مهندسین مشاور خوش ذوق و خلاق آرک با مدیریت جناب آقای مهندس رییسی اقدام به عقد تفاهم نامه و تشکیل کنسرسیوم مشترک نمود. این کنسرسیوم همکاری در 21 خرداد ماه 1401 به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید. با عقد تفاهم نامه مشترک و همکاری شرکت های گروه، زنجیره اقدامات و فعالیت های مکان یابی، امکان سنجی، طراحی، خدمات مهندسی و ساخت، تامین، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی و فروش و بهره برداری و رونق بخشی فراهم گردیده است و این زنجیره خدمات در قالب یک مدیریت یکپارچه به کارفرمایان و سرمایه گذاران عرضه میگردد.
ساختمان ایمن، چالش اعتبار بخشی

ساختمان ایمن، چالش اعتبار بخشی

سیزدهمین هم اندیشی آپان با موضوع: ساختمان ایمن، چالش اعتبار بخشی میزبان: جناب آقای دکتر امین نعیم آبادی/ رئیس هیأت مدیره گروه آپان مهمان: جناب آقای مهندس قدرت اله کاظمی/ مدیر اسبق کنترل بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ⭕چهارشنبه 25 خرداد 1401 ⭕ساعت 19
چشم ‏انداز اقتصاد و صنعت ساختمان در سال 1401

چشم ‏انداز اقتصاد و صنعت ساختمان در سال 1401

*دوازدهمین هم اندیشی آپان* با موضوع:*چشم ‏انداز اقتصاد و صنعت ساختمان در سال 1401*میزبان: جناب آقای دکتر امین نعیم آبادی/ رئیس هیأت مدیره گروه آپانمهمان: *جناب آقای دکتر سعید سعادتمند*/ کارشناس اقتصاد مسکن⭕چهارشنبه 11 خرداد 1401⭕در صفحه اینستاگرام آپان به نشانی: https://www.instagram.com/invites/contact/?i=hu5d2ulqr9f9&utm_content=n5laj63
چشم ‏انداز اقتصاد و صنعت ساختمان در سال 1401

چشم ‏انداز اقتصاد و صنعت ساختمان در سال 1401

یازدهمین هم اندیشی آپان با موضوع:چشم ‏انداز اقتصاد و صنعت ساختمان در سال 1401میزبان: جناب آقای دکتر امین نعیم آبادی/ رئیس هیأت مدیره گروه آپان مهمان: جناب آقای دکتر مسلم صالحی/ مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین⭕چهارشنبه 4 خرداد 1401⭕در صفحه اینستاگرام آپان به نشانی: https://www.instagram.com/invites/contact/?i=hu5d2ulqr9f9&utm_content=n5laj63 
دهمین هماندیشی آپان،مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان

دهمین هماندیشی آپان،مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان

دهمین هماندیشی آپان برگزار می شود.با موضوع: ◀️مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان (به مناسبت روز ملی روابط عمومی) مهمان این جلسه:آقای دکتر سعید فیلسوفیان، مدیر روابط عمومی میدکو ، مجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان 🔴چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 🔴ساعت 19 ◀️به صورت لایو اینستاگرامی
نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401

نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401

نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401برگزار شد.مهمان این جلسه:آقای دکتر حمید رضا شیرزاد، معاون گروه سرمایه گذاری مسکن مجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان 🔴چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 🔴ساعت 19 ◀️به صورت لایو اینستاگرامی
ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان

ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان

صنعت ساختمان ایران علیرغم درگیری‏های متنوع و متعددی که برای تدوام چرخه تولید و  بقاء خود دارد، اما به طور مطلوب از فرآیندهای پشتیبان نظیر برندسازی استفاده نمی‏کند. در واقع فعالان صنعت ساختمان، به واسطه عدم ادراک صحیح از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های برندسازی در کاهش اثرات سوء بحران‏ها، از توان پیشگیرانه آن جهت تهدیدات آتی و زمینه‏ سازی برند برای استفاده بهینه از فرصت‏ها، استفاده نمی‏کنند. از این جهت می‏توان گفت برندسازی همان حلقه مفقوده در صنعت ساختمان است که از آن محرومند.
انتخاب شرکت مدیریت ساختمان

انتخاب شرکت مدیریت ساختمان

با گسترش فعالیت های ساخت و ساز به ویژه در کلان شهرها و بهره گیری حداکثری سازندگان از زمین برای ساخت تعداد بیشتری از واحدهای مسکونی، شاهد ساخت برج های مسکونی و مجتمع ها هستیم. در نگاه نخست خریدار واحد به دنبال بهترین لوکیشن، نورگیر بودن واحد، مشاعات و سایر پارامترها برای خرید واحد خود است ولی به مرور زمان و سکونت در مجتمع متوجه میشود که در صورت عدم وجود یک مدیریت واحد، منظم و منسجم، آرامشی را که به دنبال آن بوده است کسب ننموده است. شاید برای مجتمع های با تعداد واحد کم و مشاعات معمولی بتوان مدیریت ساختمان را از طریق انتخاب هیئت مدیره و کمک ساکنین پیش برد اما هر چه تعداد و مشخصات فنی و تنوع در مشاعات ایجاد میشود متوجه آن میشویم که به یک شرکت تخصصی برای سپردن کلیه امور مربوط به مدیریت ساختمان یا مجتمع مسکونی خود هستیم.
سلام ، امیدواریم حال دلتان خوب باشد. در این روزهای کرونایی برایتان سلامتی و شادی از خداوند خواهانیم. مجله اینترنتی گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها به مدیریت دکتر امین نعیم آبادی محیطی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان.
این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه طاها ملحق شوید و نقطه نظرات خود را پایین پست ها درج نمایید.
برای دسترسی به سایر بخش ها روی لینک های ذیل کلیک نمایید:
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...